Manual


ระเบียบการจองห้องประชุม online

1. เข้าสู่ระบบ โดยใช้รหัสประจำตัวนักศึกษาและรหัสผ่านที่ใช้งานระบบ Student Information System (SIS)

     (Login with Student Account ID. and Password to enter Student Information System (SIS))

2. ตรวจสอบห้องว่างและใส่ข้อมูลการจอง จากนั้นกดปุ่ม  Record  หน้าจอจะแสดงข้อมูลยืนยันการจองห้อง หากต้องการเปลี่ยนห้อง แก้ไขวันที่-เวลา หรือยกเลิกการจอง ให้กดปุ่ม  Cancel  แล้วทำการจองใหม่

     (Check syndicate room schedule and fill reservation information, then press  Record  button. Your reservation confirmation will be present on a screen. To change a room, date-time or delete, press  Cancel  button and make a new reservation)

3. หากต้องการตรวจสอบประวัติการจองห้อง สามารถดูได้ที่เมนู  HISTORY 

     (Check your reservation record at  HISTORY  menu)

4. หากต้องการตรวจสอบแผนผังห้องและรูปห้อง สามารถดูได้ที่เมนู  FLOOR PLAN 

     (Check floor plan and photo of room at  FLOOR PLAN  menu)

5. หากต้องการออกจากระบบ กดปุ่ม  logout 

     (To exit, click  logout  button)