1. เข้าสู่ระบบ โดยใช้รหัสประจำตัวนักศึกษาและรหัสผ่านที่ใช้งานระบบ Student Information System (SIS)
(Login with Student Account ID. and Password to enter Student Information System (SIS))
2. ตรวจสอบห้องว่างและใส่ข้อมูลการจอง จากนั้นกดปุ่ม Record หน้าจอจะแสดงข้อมูลยืนยันการจอ หากต้องการแก้ไขข้อมูล หรือยกเลิกการจอง ให้กดปุ่ม Cancel แล้วทำการจองใหม่
(Choose Date, number of users and time of reservation, then press Submit button.
Your confirmation number will be present on screen. To change room, date-time or cancel reservation, press Cancel button and make a new reservation)
3. หากต้องการตรวจสอบประวัติการจองห้อง สามารถดูได้ที่เมนู HISTORY
(Check your reservation record at HISTORY menu)
4. หากต้องการตรวจสอบแผนผังห้องและรูปห้อง สามารถดูได้ที่เมนู FLOOR PLAN
(Check floor plan and photo of room at FLOOR PLAN menu)